کار در کلاس ریاضی 3
ضمن تشکر از نظرات شما عزیزان لازم به ذکرم که در صورت استفاده از مطالب این وب ، با ذکر یک صلوات روح رفتگان شما عزیزان و همچنین روح پدر این جانب ختم کنید. (جعفر فردی)

توجـــه توجـــه

در صورتی که مطالب فایل ناقص یا به هم ریخه مشاهده شد از لینک زیر فایل فونت را دانلود کرده و در رایانه خود نصب نمایید .


دانلود ۵۰۴ فونت فارسی


دانلود فونت نستعلیق


رمز : www.sadafdownload.com

بــــازی آنلاین
class="diving2"

برنامه
opera idm
chrome yahoo
winrar firefox

دانلود فقط با یک کلیک

Source =download0098.com
ورود اعضا


جعفر فردی



به وب ما عضو شوید

آمار وب سایت:  

بازدید امروز :
بازدید دیروز :
بازدید هفته :
بازدید ماه :
بازدید کل :
تعداد مطالب : 248
تعداد نظرات : 67
تعداد آنلاین : 1




تعداد مطالب سایت : 240

15 مطلب جدید آپلود شده در تاریخ 94-9-1

 

کار در کلاس ریاضی 3

 



نظرات شما عزیزان:

محمدمهدی عبدی پور
ساعت20:35---6 دی 1392
اقای فردی کمی سایتتان را پیشرفته کنید
پاسخ: عزیزم مثلا چه چیزی بگذارم ؟ کمی بیشتر توضیح میدی ؟


مرتضی
ساعت20:57---4 دی 1392
ســــــــــــــــــــــــلاااا ااااااااااااام خسته نباشیـــــــــــــــــــــــــ ــــــــــــــــــــــــــــــ ــــــــــــــــــــــــــــــ ــــــــــــــــــــــــــــــ ــــــــــــــــــــــــــــــ ــــــــــــــــــــــــــــــ ــــــــــــــــــــــــــــــ ــــــــــــــــــــــــــــــ ــــــــــــــــــــــــــــــ ــــــــــــــــــــــــــــــ ــــــــــــــــــــــــــــــ ـــــــــــــــددددددددددددددد ددددددد.: -))چراهرچی پیام میگذارم درنظرات وبلاگ نمی گذارید؟؟؟؟؟؟؟:- ((:- ((:- ((

میلادشکری
ساعت16:14---4 دی 1392
این بهترین وبلاگی بود که تا حالا دیده ام

مرتضی
ساعت14:11---4 دی 1392
آقای فردی لطفا"نمراتمان راهم بگذارید:- ((

آرمان شاهماری
ساعت22:56---3 دی 1392
به وبلاگ منم یه سر بزنید بچه ها
پاسخ:وبلاگتو بگو تا سری بزنم .


محمد رضا آقاوکیلی
ساعت14:18---3 دی 1392
با سلام
آقای فردی وقتی من می خواهم در وب سایت سئوال بنویسموبعد این نوشته ها
را می آورد :
502 Bad Gateway
hefishkUtZiafopyoshGeOnnIbDoufye
لطفا مشکل من را حل کنید.
ممنون میشوم


میلادشکری
ساعت16:31---1 دی 1392
سلام آقای فردی ممنونم که شما سوالاتی به این خوبی برای ما فراهم کرده ای

محمد رضا آقاوکیلی
ساعت13:57---1 دی 1392
سلام
آقا آهنگاتون خیلی عالیه


آرمان شاهماری
ساعت10:06---29 آذر 1392
ممنون از سوالاتی که گذاشتیدhttp://loxblog.ir/imhttp://loxblog.ir/images/s milies/smile%20(10).gifages/smilies/smile%20(10).gifhttp ://loxblog.ir/images/smilies/smile%20(10).gif
پاسخ: خواهش میکنم آقا آرمان گل


آرمان شاهماری
ساعت9:51---29 آذر 1392
آقا سوالاتتون خیلی خوبه.http://loxblog.ir/images/smilies/smile%20(10).gifht tp://loxblog.ir/imaghttp://loxblog.ir/images/smilies/smile%2 0(10).gifes/smilies/smile%20(10).gifhttp://loxblog.ir/images /smilies/smile%20(10).gif

محمد رضا آقاوکیلی
ساعت16:13---28 آذر 1392
با سلام وخسته نباشید

آقای فردی آهنگ های شما باز نمیشود


پاسخ: سلام ممنون که گفتی ، دارم مشکلشو حل میکنم .


امیرمهدی امیرمحمد انگوتی
ساعت21:18---27 آذر 1392
سلام اقای فردی بخاطر زحمات تان از شما ممنونیم
♥ پاسخ:علیک سلام امیر محمد جان خواهش میکنم ♥


میلادشکری
ساعت13:38---27 آذر 1392
سلام حاج آقا سوالات خیلی عالی هستند ممنون
پاسخ: خواهش میکنم آقامیلاد


میلادشکری
ساعت14:33---25 آذر 1392
سلام آقای فردی من وقتی می روم ثبت نام کنم می نویسه (لطفایک ایمیل صحیح و معتبر بدهید)
پاسخ: علیک سلام آقا میلاد تو با این ایمیل ثبت نام کن : www.rootdla@gmail.com دقیقا این ایمیلو بنویس .


محمد مهدی مسلمی
ساعت21:45---24 آذر 1392
آقای فردی لطفا سایت را پیش رفته ترکنید
پاسخ:محمد مهدی جان کمی بیشتر توضیح بده


محمدمهدی مسلمی
ساعت23:01---20 آذر 1392
سلام آقای فردی

میلادشکری
ساعت19:06---20 آذر 1392
سلام آقای فردی این سوالات حرف ندارند

میلادشکری
ساعت14:15---20 آذر 1392
سوالات عالی هستند آقای فردی ممنون
پاسخ:خواهش میکنم


پوریا اصلانی
ساعت7:18---18 آذر 1392
سلام آقا از شما ممنونم که به وبلاگم سرزدید ازتون خیلی خیلی ممنونم
پاسخ:پوریا جان اگه خواستی میتونی رمز وبلاگتو به من بگی تا به وبلاگت کمی برسم و قالبش رو جدید کنم


امیرمحمد وامیرمهدی
ساعت22:06---17 آذر 1392
سلام اقای فردی بخاطر سوالات تان ممنون
پاسخ: خواهش میکنم منم ممنونم از این که مطالب خوبی به سایت اضافه کردین .☺


محمد رضا آقاوکیلی
ساعت19:27---17 آذر 1392
سلام آقای فردی من نمیتوانم در وب شما



سؤال بنویسم
پاسخ:علیک سلام محمد رضا جان وقتی که وارد شدی به سایت ، تو جایی که نوشته ورود اعضا نام کاربری و رمزت رو وارد کن بعد با زدن دکمه ی ارسال مطلب جدید یک مطلب با عنوان و موضوع بنویس بعد انجام دادن این کارا ، ارسال و انتشار مطلب در سایت رو بزن .


پوریا اصلانی
ساعت19:15---17 آذر 1392
سلام آقا وبلاگ من:www.tolidpersinblog.irبعد پایین نوشته چگونگی تولید کاغذ در آنجاست.
پاسخ: پوریا جان من به وبلاگت سر زدم و نظر دادم برو نگاه کن ...


امیر محمد انگوتی
ساعت14:00---17 آذر 1392
سلام اقای فردی من انگوتی هستم خیلی سولات عالی هستند
پاسخ: علیک سلام امیر محمد جان ممنون که نظر مثبتی از این سایت داری ☻


امیرمحمد وامیرمهدی انگوتی
ساعت21:02---16 آذر 1392
سلام اقای فردی واقعا سایتی به این خوبی ندیده بودم ما بخاطر زحماتتان از شما تشکر میکنیم
پاسخ:علیک سلام خواهش میکنم ممنونم از نظر مثبت تان ☺ .


آرین
ساعت14:19---16 آذر 1392
سلام آقای فردی
پاسخ:علیک سلام پسر گلم


پوریا اصلانی
ساعت15:10---15 آذر 1392
سلام آقا ازتون ممنونم که مشکل من را حل کردید یک دنیا ممنون
پاسخ: خواهش میکنم .


پوریا اصلانی
ساعت15:35---14 آذر 1392
سلام آقا خسته نباشید

واقعا سایتی به این خوبی ندیده بودم آقا دستتون درد نکنه امیدوارم همیشه سربلند باشید نمی دونید این سوالات چه قدر به دردم خورد ازتون یه دنیا ممنونم....


پوریا اصلانی
ساعت14:33---13 آذر 1392
سلام آقای فردی من وقتی که می خواهم برای وبلاگتان سوال بنویسم در وسط سایت دوباره به صفهه ی اول ودوباره صفهه ی سفیدی باز می شود لطفا به من پاسخ دهید ممنونم
پاسخ:پوریا جان مشکلتو حل کردم دیگه اون طور نمیشه


پوریا اصلانی
ساعت14:13---13 آذر 1392
سلام آقا خسته نباشید من یه وبلاگ درست کردم می شه برین ببینید خوبه یا بد=www.tolidpersinblog.ir

محمدمهدی مسلمی
ساعت23:25---6 آذر 1392
سلام آقای فردی من محمد مهدی هستم.

امیررضا کاظمی
ساعت21:46---2 آذر 1392
با عرض سلام و خسته نباشید

بعد از برداشتن دو سه مطالب دیگر نتوانستیم مطالبهای دیگر را برداریم
پاسخ:سلام امیر رضا اگه دیدی سایت کامل بارگذاری نمیشه و یا تو دانلود کردن به مشکل میخوری ، صفحه رو یک بار Reload کن حتما مشکلت حل میشه . یا یکمی دیگه امتهان کن .


پوریا اصلانی
ساعت13:34---26 آبان 1392
سلام آقای فردی من اصلانی هستم سوالات عالی هستند.......

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:






,

http://www.wpclipart.com/page_frames/background_pages/page_backgrounds_4/water_drops_background.png